Inspirerende presentaties en rondleiding op de Maritieme Academie

Op 14 juni jl. werden zo’n 70 leden van de CCNWF welkom geheten op de Maritieme Academie in Harlingen. Na ontvangst met koffie en oranjekoek was er het welkom van voorzitter Frans Nieuwhof en Cindy Postma namens de Academie.

Daarna was het woord aan Jeroen Blaauw van Mount voor een mini-masterclass. Aan de hand van de Red Bull-merkidentiteit maakte hij de toehoorders duidelijk dat het hebben van een eigen ondernemings-identiteit erg goed kan helpen bij het ontwikkelen van een marketingstrategie die hierop aansluit. In het aansluitende halfuur legde marketingstrateeg Gert de Lange uit wat de werking van on- en offline marketing kan zijn, gaf hij de marketingtrends voor 2018 aan en sloot af met enkele bruikbare tips voor de inzet van marketinginstrumenten. Beide inspirerende presentaties troffen dan ook een aandachtig publiek, dat zéker langer aandacht had dan de meegebrachte goudvis…

Voor de leden die willen ingaan op het aanbod van de sprekers, u kunt contact opnemen met Jeroen Blaauw op 06-15070599 of jeroen@mount.nl, en met Gert de Lange via 06-10556784 of  gertdelange@of.nl.

Na de heerlijke rijstafel in het schoolrestaurant werd het tijd voor de rondleiding. Het moge duidelijk zijn dat de Maritieme Academie veel méér is dan een “standaard” school. De rondleiding, onder andere verzorgd door een aantal leerlingen, gaf hiervan een goed beeld. Uiteraard was er veel aandacht voor de scheepsimulatoren, waar een aantal leden kans kreeg een zeeschip fictief te besturen.

Als afsluiting bood de CCNWF een cheque aan voor de Stichting Vrienden van de Maritieme Academie. Doel van de stichting is om leerlingen te helpen die zonder de financiële ondersteuning van derden niet in staat zijn hun opleiding af te ronden.

De CCNWF kijkt terug op een geslaagd evenement en heet u alvast welkom op bij de volgende activiteit!

Deel deze paginaShare on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin